Lucrezi de acasă? Nu ai timp să ajungi la sală? Programul tău zilnic este din ce în ce mai aglomerat? În astfel de perioade, rutina ta de sport are de suferit.
Cu doar 10 minute pe zi, fără echipament, te poți menține în formă și să ajungi la silueta pe care ți-o dorești.

Activitatea fizică oferă o listă lungă de beneficii incredibile:

  • Îmbunătățește calitatea somnului (te ajută să dormi mai bine)
  • Îmbunătățește starea de spirit (te face fericit)
  • Reglează tensiunea arterială
  • Crește imunitatea (te ajută să lupți împotriva virușilor)
  • Îți asigură un nivel ridicat de energie
  • Te ajută să arzi surplusul de grăsime (te tonifiezi și îți place cum arăți)

Un nivel ridicat de stres te face să îți pierzi motivația repede, îți scade nivelul de energie și conduce la dureri musculare și oboseală.
Pentru zilele în care nu poți să ajungi la sală sau nu ai timp, folosește acest antrenament minimalist de 10 minute pentru a te menține în formă.

Urmează aceste 5 reguli:

  1. Mișcă-te pe tot parcursul acestui antrenament
  2. Fă 5 repetări ale fiecărui exercițiu
  3. Nu te odihni între exerciții
  4. Fă o pauză de 1-2 minute la finalul fiecărui circuit
  5. Repetă fiecare circuit de 2-4 ori

Opțional poți folosi o bandă elastică și greutăți pentru brațe (1kg per braț pentru femei și 2kg per braț pentru bărbați).

Ușurează-ți munca

Când ești ocupat și stresat, memoria și motivația au de suferit. Uite ce poți face ca să pui în practică acest antrenament minimalist.

  • Pune benzile elastice și echipamentul la vedere, unde practic o să te împiedici de ele. Stimulii comportamentali fac exercițiul fizic un automatism, mai degrabă decât ceva ce necesită gândire și motivație.
  • Nu te gândi la antrenament ca la o sarcină sau o pedeapsă. Optimismul îți ține sub control hormonii de stres și reduce recompensa hedonică („Am făcut flotări așa că merit o prăjitură”)
  • Nu poți face unul sau două exerciții din acest circuit? Pur și simplu sari peste ele. Dacă este posibil, concentrează-te pe exercițiile pentru picioare, care implică mai mulți mușchi și un consum mai mare de calorii.
  • Nu ai greutăți? Folosește ce ai la îndemână în casă (sticlă de apă, sticlă de detergent de haine cu mâner)

De ce funcționează acest plan?

  • Necesită puțin timp și echipament, așa că îl poți face oriunde oricând
  • Te ajută să eviți strategia “totul sau nimic” care te face să te simți vinovat că ai ratat un antrenament la sală sau ți-ai ieșit din formă
  • Te ajută să îți gestionezi mai bine nivelul de stres
  • Contribuie la mobilizarea rezervelor de grăsime din corp (crește arderile)
  • Te aduce mai aproape de un stil de viață sănătos

Dacă lucrezi de acasă și îți dorești să afli cum să ai o alimentație echilibrată în această perioada, programează-te la o consultație de nutritie online. Vei primi un plan de alimentație personalizat, o listă de cumpărături și idei de rețete sănătoase cu alimentele tale preferate.

Spune DA noului tău look!

About the author : floreauwe

Leave A Comment